Mula2 pasang ok aje.. Lepas tu buat hal... sekajap ada sekejap tak ada.. Yang tak bestnya apabila kita komplen mereka kata kena tunggu hari Isnin baru dapat betulkan. Memang 'polisi' karut telekom. Dua tiga hari kalu cuti, mereka tidak boleh betulkan.... Pemalas punya kerja.... Mereka sebenarnya boleh aje cek secara online kenapa kejadian itu berlaku...Mereka sengaja tidak mau melakukannya...
Aku komplen tiga kali...sebab mengikut pengalaman lepas... mereka tidak perlu datang rumahpun untuk cek. Dekat 'exchange' sana pun mereka boleh tahu apa masalah yang berlaku... tapi kerana TM ni dasarnya tidak mesra pengguna, maka hari cuti dijadikan alasan.
Tup tup.... tengah aku dik buat kerja power point.... aku lihat modem aku berjalan dengn sempurna yang menunjukkan modem dan internet telah hidup kembali....Alhamdulillah...Tapi hairan juga aku kenapa mereka boleh sahaja betulkan secara online tanpa mereka menelefon aku.... Ini yang sampai sekarang aku begitu sakit hati dengan perkhidmatan TM....
No comments:
Post a Comment